niedziela, 26 września 2010

Początek:) / "Przezwyciężenie strachu to początek mądrości." -Bertrand Russell

 Witam:) Mam na imię Patka i mam 19 lat. Zawsze chciałam zostać krytykiem. Uwielbiam oglądać filmy i czytać książki. Myślałam, że będę w pracy i będę robiła to co lubię. W dodatku oglądając wszystkie nowe filmy za darmo. Potem dorosłam i piękna bańka mydlana pękła. Wiem, że to wszystko nie takie proste jak kiedyś marzyłam. Szukałam w internecie wielu recenzji. Uwielbiam je czytać. Sama myślałam kiedyś, że się podejmę, ale wciąż coś mi przeszkadzało. Teraz jednak doszłam do wniosku, że chętnie podzielę się z innymi moimi odczuciami.


Początki są trudne. Tak, zgadzam się. Do tej pory zakładałam blogi jedynie na Onecie. Nigdy jednak długo tych blogów nie prowadziłam. Teraz pomyślałam, że spróbuje czegoś innego i może uda mi się wytrwać w tym co chcę tutaj robić. Nie chciałabym, żeby znowu okazało się ze mam słomiany zapał. Zacznę może jednak od początku.


Uwielbiam czytać od kiedy się tylko nauczyłam. Dzięki książką przenoszę się w inny świat. Pamiętam jak jeszcze we wczesnej podstawówce odkryłam z bibliotekę. To był dla mnie raj raj. Wypożyczałam miliony książek i czytałam. Biegałam tam co tydzień wynosząc siatkę powieści. Pani bibliotekarka nigdy nie mogła się nadziwić mojej pasji czytelniczej. Cała moja rodzina nie mogła uwierzyć, że ja potrafie nic nie robić tylko czytać i czytać.
Teraz jestem już większa, ale wciąż czytam. Oglądam też wiele filmów. Interesuję się psychologią, która często pojawia się w filmach i książkach po które sięgam. W pewnej książce znalazłam kiedyś cytat: „Bądź co bądź, po to właśnie piszę się i czyta książki. Dobre czy złe, pomagają oszukać czas.“ - Stephan King „Worek kości“. Taaa... zgadzam się w całości. Ja też czytam i oglądam, żeby troszkę oszukać czas.


Przytoczę tutaj cytat, który pojawia się bardzo często na blogach odnośnie książek:

"Kto czyta książki żyje podwójnie" - Umberto Eco


Muszę przyznać, że jedyne książki, które omijam szerokim łukiem to lektury szkolne. Poprostu to, że ktoś mi je narzucał od razu sprawiało, że nie miałam ochoty nawet brać ich do ręki. Wyobrażam sobie jak wiele straciłam, ponieważ nie powinno się oceniać, jeśli nie przeczytało się do końca! 

Mam nadzieję, że moje recenzje Was choć troszkę zainteresują. Dopiero się tutaj zadomawiam i zobaczymy jak dalej potoczą się moje losy na tej stronie:)

Pozdrawiam i już nie długo pierwsza recenzja:)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Początki zawsze są trudne i nie należy się zrażać. Gdy zaczynałam pisać, też nie wiedziałam czy wyjdzie (a czy teraz wychodzi? - tego nie wiem).
    Wyznaję taką zasadę co do pisania recenzji i ogólnie prowadzenia bloga: Jeżeli nie mam akurat ochoty czegoś pisać, to tego nie robię. Nie należy się zmuszać. W innej chwili ochota wraca i wtedy jest wszystko fajnie ;)

    Ja też wcześniej prowadziłam blog na onecie, ale potem postanowiłam spróbować czegoś nowego i przeniosłam się właśnie na blogspot.

    Podsumowując: trzymam kciuki! Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń